Blog da Biblioteca do IES de Curtis: Gripe porcina

28/4/09

Gripe porcina



A influenza porcina (gripe porcina) é unha doenza respiratoria dos porcos, causada polo virus de influenza tipo A, que provoca brotes comúns entre estes animais. Os virus da influenza porcina enferman gravemente os cochos, pero as taxas de mortalidade son baixas. Estes virus poden propagarse entre os porcos todo o ano, pero a maioría dos brotes infecciosos localízanse nos meses finais do outono e o inverno, como acontece cos brotes humanos. Hai moitos tipos diferentes de gripo porcina e humana, xa que os virus están en constante cambio.http://www.eluniversal.com.mx/notas/593858.html

2 comentarios:

Biblioteca Sarmiento dijo...

Relenza, más barato; Tamiflu, más caro
El Gobierno de México encargó a Glaxo cientos de miles de inhaladores durante este fin de semana. El menor precio del Relenza (6 euros por unidad) y su efectividad situaron a los inversores bajo su pista. Sin embargo, las dificultades para obtener reservas inmediatas a gran escala de este medicamento volvieron a colocar a Roche en el centro de atención. La suiza es una veterana en esta lides desde que fabricó masivamente dosis de Tamiflu durante la crisis de la gripe aviar en Asia.
“El proceso de producción de Tamiflu es complejo y consta de varias fases, siendo necesarios hasta 8 meses desde la obtención de las materias primas hasta el producto final. Roche ha puesto en marcha una red global de fabricación con capacidad de producir hasta 400 millones de tratamientos por año. En la actualidad se fabrica tanto en Estados Unidos como en Europa”, explicaban el lunes desde Roche.
La compañía, en permanente contacto con la OMS y con las autoridades sanitarias de cada país, utilizará inmediatamente las reservas que tiene acumuladas (3 millones de tratamientos) en el momento en que la OMS lo solicite. En 2006, tras la crisis de SARS o gripe aviar, cada caja de Tamiflu costaba alrededor de los 40 euros, de manera que la farmaceutica suiza podría generar unas ventas de 120 millones de euros si la epidemia degenera en pandemia y se necesitan todos sus recursos.

Biblioteca Sarmiento dijo...

Os medios de vixilancia da gripe porcina postos en marcha pola Consellería de Sanidade da Xunta de Galicia permitiron identificar un posíbel caso de afección por este cadro gripal na nosa comunidade.

O caso corresponde a un varón de mediana idade, residente en Mos (Pontevedra), e que regresou de México tras unha viaxe de varios días a aquel país. Despois de terse constatado que presentaba síntomas compatíbeis cun proceso gripal, estanse a aplicar as medidas protocolarias de illamento e de obtención de mostras para a súa análise. Cómpre salientar que a súa situación clínica non reviste gravidade.

Neste blog utilizamos as imaxes con fins educativos. Se algunha delas estivese suxeita a dereitos de autor, pregamos vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.



Deseño logo: shouvas