Blog da Biblioteca do IES de Curtis: Outros casos de pandemias

29/4/09

Outros casos de pandemias


Relacionandoa coa gripe porcina podemos falar da obra Morte en Venecia de Thomas Mann. Esta trata sobre a historia de un compositor alemán de principios de século. A súa obra acababa de fracasar e el tiña unha dedicada saúde. Con todo isto chega a Venecia para pasar o verán e alí sentiráse profundamente atraído por un xoven adolescente, un sentimento que lle ira consumindo mentras a decadencia tamén alcanza á cidade en forma de epidemia coa peste.
Ademáis de isto podemos falar tamén da gripe española de 1917, a cal matou, aproximadamente, a cen millóns de persoas en todo o mundo, aínda que España foi o país máis afectado.

1 comentario:

Biblioteca Sarmiento dijo...

La columnista Michelle Malkin culpó de la transmisión de "enfermedades contagiosas" a la "inmigración no controlada" en un blog, y otros animadores conservadores de ''talk shows'' han hecho acusaciones similares.

En respuesta, la Asociación Nacional de Periodistas Hispanos ha instado a los medios a ser "justos y prudentes" en la cobertura de la gripe y a evitar culpar a los inmigrantes mexicanos. "Los inmigrantes, por supuesto, han sido los chivos expiatorios favoritos y convenientes para algunos, para temas que han ido desde los impuestos elevados a las enfermedades infecciosas", dijo la organización en una declaración publicada el miércoles. "Los hechos no han importado mucho", agregó la asociación.

La organización hizo notar que los ciudadanos estadounidenses también cruzan la frontera. Actualmente hay más de 4.000 vuelos semanales desde Estados Unidos a México, y cerca de un 80 por ciento de quienes visitaron México en el 2008 viajaron desde Estados Unidos.

Neste blog utilizamos as imaxes con fins educativos. Se algunha delas estivese suxeita a dereitos de autor, pregamos vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.



Deseño logo: shouvas