Blog da Biblioteca do IES de Curtis: despois de cinco anos

12/5/10

despois de cinco anos


Nestes cinco anos que levo no instituto pasaronme cousas boas, conocin a moitos profesores que me deixaron moi bo recordo e moitos compañeiros. Eu creo que estes anos no instituto que me serviron pa mellorar a miña forma de ser e tamén pa saber valorar mellor as cousas que me suceden. Por exemplo, acordome que un día me berrou María Jose, a de inglés, porque non sabía pronunciar un verbo, cando salin da clase salin toda mosqueada xa que a min non había cousa que menos me gustara que me chamaran a atención, en cambio ahora, si me berra un profesor non me cabreo, xa que sei que mo di para que cando o volva a facer corrixa ese erro. En todos estes anos paseino moi ben porque o pasei moi ben cos compañeiros, sobretodo en diversificación, que é raro que teñamos problemas uns cos outros e estamos sempre gastandonos bromas uns os outros.

No hay comentarios:

Neste blog utilizamos as imaxes con fins educativos. Se algunha delas estivese suxeita a dereitos de autor, pregamos vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.



Deseño logo: shouvas