Blog da Biblioteca do IES de Curtis: Unha loita por ser alguén

12/5/10

Unha loita por ser alguén


En todo este tempo, nestes 6 anos que pasei neste instituto teño que decir que pasei momentos bos e malos. Ainda me acordo da primeira vez que entrei, os primeiros meses non sabia en que mundo estaba, dabame a sensación que eu non cadraba. Os anos foron pasando case sen darme conta… Funme decatando de que sin estar aquí e sen o meu esforzo, ainda que fora pouco non iria a ningures. Levo un bo recordo dos profesores, das clases, das actividades extraescolares, das amizades… Sen duda, os mellares anos foron eos dous ultimos xa que os estudos foron indo a mellor. De todo esto quedo ca conclusión de que con todo o que me ofreceron e as oportunidades que me deron arrepintome de non poñer todo da miña parte como moitas veces me aconsellaron.

Jessica Mosquera Platas 4º ESO C (diversificación)

No hay comentarios:

Neste blog utilizamos as imaxes con fins educativos. Se algunha delas estivese suxeita a dereitos de autor, pregamos vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.



Deseño logo: shouvas