Blog da Biblioteca do IES de Curtis: ESCOITANDO A CHAOUKI ZERGUIT

27/5/10

ESCOITANDO A CHAOUKI ZERGUIT


Chaouki Zerguit é un alumno marroquí do noso centro; está a rematar o PCPI na modalidade de automoción e vén de contarnos as súas impresións despois dun curso con nós: o seu esforzo e o agradecido sorriso diario co que afrontou as tarefas da aula, merecen isto e moito máis. O labor noso é ensinar pero tamén temos moito que aprender do que os alumnos nos ofrecen en moitas ocasións. Sorte, Chaouki: merécela!

Me llamo Chaouki Zerguit, soy de Marruecos. Tengo 18 años y estoy aquí desde hace 10 meses.
Me cuesta un poco aprender el español, pero ahora hay profesores que me ayudan.
En España hay costumbres diferentes a las de Marruecos: me llama la atención que se coma tanto cerdo; las casas son mejores y la gente tiene más trabajo.
En Marruecos hay pocas iglesias y muchas mezquitas: los musulmanes rezamos cinco veces al día; aquí la gente reza menos. Los viernes, después del rezo, la gente marroquí traía comida (couscous) y charlaba en la mezquita.
Echo de menos a mis amigos, pero me gusta España... y su lluvia.

No hay comentarios:

Neste blog utilizamos as imaxes con fins educativos. Se algunha delas estivese suxeita a dereitos de autor, pregamos vos poñades en contacto connosco para retirala de inmediato.



Deseño logo: shouvas